|
||||||
N
|
თემა
|
დრო
|
სთ.
|
მიზანი
|
რესურსი
|
შედეგი
|
1.
|
შესავალი საუბარი წრის მუშაობის შესახებ და მოსწავლეთა მოლოდინები.
|
14.02
|
1სთ.
|
წრის სამუშაო გეგმის წარდგენა, განხილვა და მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინება
|
წრის სამუშაო გეგმა;
,,მოლოდინის ბარათები“;
|
მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენა; გეგმის მოდიფიცირება
საჭიროების შემთხვევაში; მშობლების ინფორმირება
|
2.
|
ლიტერატურათმცოდნეობა
მინი-ლექცია ლიტერატურისა და მისი ჟანრების
შესახებ
|
21.02
|
1სთ.
|
მოსწავლემ შეძლოს თეორიული ცოდნის მიღება ლიტერატურული გვარებისა და
ჟანრების შესახებ
|
ნ. გაფრინდაშვილი, დ. თვალთვაძე,,ლიტერატურის
თეორია...“
რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი.
|
მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული გვარებისა და ჟანრების გარჩევა
|
3.
|
ლექსი;
შექსპირის
,,სონეტების“ წაკითხვა
|
28.02
|
1სთ.
|
მოსწავლემ შეძლოს ლირიკული ნიმუშის გააზრება, რითმებისა და მყარი სალექსო ფორმების ამოცნობა;
|
შექსპირის
,,სონეტები“;
|
მოსწავლე იაზრებს ლირიკულ ნიმუშებს, ამოიცნობს
სალექსო ფორმებსა და რითმის სახეებს.
|
4
|
მოსწავლეთათვის სასურველი მხატვრული ლიტერატურის გაცნობა და ანალიზი
|
06.03
|
1 სთ.
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის შინაარსის გადმოცემა; ამოიცნოს და გაანალიზოს ჟანრი,რომელსაც ეს ნიმუში მიეკუთვნება |
მოსწავლის სასურველი მხატვრული
ტექსტი
|
მოსწავლე გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს; აანალიზებს
ჟანრს.
|
5.
|
ანტიკური ლიტერატურა;
ჰომეროსის
,,ილიადა“ და ,,ოდისეა“
|
20.03
|
1 სთ.
|
ანტიკური ლიტერატურის გაცნობა |
ჰომეროსის ,,ილიადა“ და ,,ოდისეა“ |
მოსწავლემ იცის
ანტიკური ლიტ-ის დამახასიათებელი ნიშნები
|
6.
|
აღმოსავლური ლიტერატურა
|
27.03
|
1სთ.
|
მოსწავლე გაეცნოს აღმოსავლური ლიტერატურის ნიმუშებს
|
კრებული ,,აღმოსავლური პოეზია“;
,,ჩანაწერების დღიური“
|
მოსწავლე გაეცნობა აღმოსავლური ლიტერატურის ნიმუშებს
|
7.
|
ლიტერატურული
პროცესის გაცნობა;
ლიტ.
მიმართულებები
|
03.04
10.04
|
2სთ.
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მიმდინარე ლიტერატურული
პროცესის გაცნობა და
საკუთარი
შეხედულებების გამოხატვა
|
ნ. გაფრინდაშვილი, დ. თვალთვაძე,,ლიტერატურის
თეორია...“
რვეული, კალამი
|
მოსწავლეს შეუძლია მიმდინარე ლიტერატურული
პროცესის შესახებ საკუთარი შეხედულებების
გამოხატვა
|
მოდერნიზმი. სიმბოლისტი პოეტების შემოქმედების
გაცნობა
|
24.04
|
1სთ
|
მოსწავლემ
უნდა
შეძლოს მოდერნიზნის ძირითადი
ნიშნების ამოცნობა; ნიმუშების დახასიათება
|
ნ. გაფრინდაშვილი, დ. თვალთვაძე,,ლიტერატურის თეორია...“; სიმბოლისტ პოეტთა შემოქმედება
|
მოსწავლე ამოიცნობს
მოდერნიზნის ძირითად ნიშნებს;
იცნობს სიმბოლისტ პოეტთა ნიმუშებს
|
|
9.
|
იგავები
|
01.05
08.05
|
2სთ
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჟანრის
დახასიათება; იგავების გაანალიზება; იგავის შექმნა.
|
ბიბლიური იგავები.
ცნობილ მეიგავეთა ნიმუშები
|
მოსწავლე აანალიზებს იგავებს და თვითონაც
შეუძლია შექმნას.
|
10.
|
რომანი და მოთხრობა
|
15.05
22.05
|
2სთ
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დამახასიათებელი ნიშნების განსაზღვრა ,
წერის დროს გამოიყენოს მიღებული ცოდნა
|
მოსწავლეთა მიერ შერჩეული ნიმუშები
|
მოსწავლეს შეუძლია დამახასიათებელი
ნიშნების განსაზღვრა
|
11
|
წიგნის
მიხედვით გადაღებული ფილმების ნახვა და მსჯელობა
|
29.05
05.06
|
2სთ
|
მოსწავლემ შეძლოს შედარება და მსგავსება-განსხვავებაზე
საუბარი;
შთაბეჭდილების დაწერა
|
მოსწავლეთა სურვილით შერჩეული წიგნი და ფილმი
|
მოსწავლე მსჯელობს და წერს შთაბეჭდილებას
|
12.
|
მინი-კონფერენცია
შემაჯამებელი შეხვედრა
მოსწავლეებთან და მშობლებთან
|
12.06
15.06
|
2სთ
|
მოსწავლემ შეძლოს მიღებული თეორიული და პრაქტიკული
ცოდნის დემონსტრირება.
|
მოსწავლეთა ნამუშევრები
რეფლექსიები;
სიგელები, სერთიფიკატები
|
მოსწავლე წარადგენს ნამუშევარს;
გადაეცემათ სიგელები, სერტიფიკატები.
|
წრის სამუშაო გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment