წრის სამუშაო გეგმა


                                                                                    
                                                                                        
N
თემა
დრო
სთ.
მიზანი
რესურსი
შედეგი
1.
შესავალი საუბარი წრის მუშაობის შესახებ და მოსწავლეთა მოლოდინები.
14.02
1სთ.
წრის სამუშაო გეგმის წარდგენა, განხილვა და მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინება
წრის სამუშაო გეგმა;
,,მოლოდინის ბარათები“;

მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენა; გეგმის მოდიფიცირება საჭიროების შემთხვევაში; მშობლების ინფორმირება

2.
ლიტერატურათმცოდნეობა
მინი-ლექცია ლიტერატურისა და მისი ჟანრების შესახებ
21.02
1სთ.



მოსწავლემ შეძლოს თეორიული ცოდნის მიღება ლიტერატურული გვარებისა და ჟანრების შესახებ
ნ. გაფრინდაშვილი, დ. თვალთვაძე,,ლიტერატურის თეორია...“
რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი.
მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული გვარებისა და ჟანრების გარჩევა

3.
ლექსი;
შექსპირის ,,სონეტების“ წაკითხვა
28.02
1სთ.
მოსწავლემ შეძლოს ლირიკული ნიმუშის გააზრება, რითმებისა და მყარი სალექსო ფორმების ამოცნობა; 
შექსპირის ,,სონეტები“;

მოსწავლე იაზრებს ლირიკულ ნიმუშებს, ამოიცნობს სალექსო ფორმებსა და რითმის სახეებს.


4

მოსწავლეთათვის სასურველი მხატვრული ლიტერატურის გაცნობა და  ანალიზი
 06.03
 1 სთ.

მოსწავლემ  შეძლოს ტექსტის შინაარსის გადმოცემა;  ამოიცნოს და გაანალიზოს ჟანრი,რომელსაც ეს ნიმუში მიეკუთვნება
მოსწავლის  სასურველი მხატვრული ტექსტი
მოსწავლე გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს; აანალიზებს ჟანრს.
  
5.


ანტიკური ლიტერატურა;
ჰომეროსის ,,ილიადა“ და ,,ოდისეა“
 20.03
1 სთ.

ანტიკური ლიტერატურის  გაცნობა

ჰომეროსის ,,ილიადა“ და ,,ოდისეა“
მოსწავლემ იცის  ანტიკური ლიტ-ის დამახასიათებელი ნიშნები
6.
აღმოსავლური ლიტერატურა
27.03
 1სთ.
მოსწავლე გაეცნოს აღმოსავლური ლიტერატურის ნიმუშებს
კრებული ,,აღმოსავლური პოეზია“;
,,ჩანაწერების დღიური“
მოსწავლე გაეცნობა აღმოსავლური ლიტერატურის ნიმუშებს
7.
ლიტერატურული პროცესის გაცნობა;
ლიტ. მიმართულებები
03.04
10.04
2სთ.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს  მიმდინარე ლიტერატურული პროცესის გაცნობა და
საკუთარი შეხედულებების გამოხატვა
ნ. გაფრინდაშვილი, დ. თვალთვაძე,,ლიტერატურის თეორია...“
რვეული, კალამი
მოსწავლეს შეუძლია მიმდინარე ლიტერატურული პროცესის შესახებ საკუთარი  შეხედულებების გამოხატვა

 მოდერნიზმი. სიმბოლისტი პოეტების შემოქმედების გაცნობა
24.04


1სთ
მოსწავლემ უნდა შეძლოს  მოდერნიზნის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა; ნიმუშების დახასიათება
ნ. გაფრინდაშვილი, დ. თვალთვაძე,,ლიტერატურის თეორია...“; სიმბოლისტ პოეტთა შემოქმედება


მოსწავლე ამოიცნობს მოდერნიზნის ძირითად ნიშნებს;
იცნობს სიმბოლისტ პოეტთა ნიმუშებს
9.
იგავები
01.05
08.05
2სთ
მოსწავლემ უნდა შეძლოს  ჟანრის დახასიათება; იგავების გაანალიზება; იგავის შექმნა.
ბიბლიური იგავები.
ცნობილ მეიგავეთა ნიმუშები
მოსწავლე აანალიზებს იგავებს და თვითონაც შეუძლია შექმნას.
10.
რომანი და მოთხრობა
15.05
22.05
2სთ
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დამახასიათებელი ნიშნების განსაზღვრა , წერის დროს გამოიყენოს მიღებული ცოდნა
მოსწავლეთა მიერ შერჩეული ნიმუშები
მოსწავლეს შეუძლია  დამახასიათებელი ნიშნების განსაზღვრა 
11
წიგნის მიხედვით გადაღებული ფილმების ნახვა და მსჯელობა
29.05
05.06
2სთ
მოსწავლემ შეძლოს შედარება და მსგავსება-განსხვავებაზე საუბარი;
შთაბეჭდილების დაწერა
მოსწავლეთა სურვილით შერჩეული წიგნი და ფილმი
მოსწავლე მსჯელობს და წერს შთაბეჭდილებას
12.

მინი-კონფერენცია
შემაჯამებელი შეხვედრა
მოსწავლეებთან და მშობლებთან
12.06
15.06
2სთ

მოსწავლემ შეძლოს მიღებული თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის დემონსტრირება.
მოსწავლეთა ნამუშევრები
რეფლექსიები;
სიგელები, სერთიფიკატები
მოსწავლე წარადგენს ნამუშევარს;
გადაეცემათ სიგელები, სერტიფიკატები.



No comments:

Post a Comment